نامه هایم
خشک آباد
خشک آباد همینجاست بیا !
یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, :: 11:13 :: نويسنده : عبداله سلامت

اگر چه  از سنگینیشان نامه هایم را دیگر قاصدک ها به دستت نمی رسانند اما می دانم که یک روز باد تمامشان را خط به خط برایت گریه خواهد کرد

باد به تو خواهد گفت که حجم دلتنگیم از باران بیشتر است و دردهایم را  جز شقایق کسی نمی داند !

باد خواهد گفت که تنهاییم از اینسو تا آنسوی نگاهت امتداد دارد !                                                                          
یاس من ! باد گریه خواهد کرد تمام شکوفه های بغضم را و رنگ اندوهم را به تو خواهد گفت
اگر چه نامه هایم دیر وقت است که دیگر قاصدک ها به دستت نمی رسانند اما یک روز باد سوزش اشکهایم را ضمیمه ی سنگینی حال ناخوشم می کند و نوای سکوت قلبم را به گوشت میرساند .
یاس من ! خوش به حال پرستوها که اسیر پروازاند نه من که زندانی خاطره های شکسته و باد برایت می آورد این خاطره های زخمی را تا ناله های ترک خورده ام را از پهنای وجودشان بشنوی !
آه حیاط پریشانیم از نبودنت فراخ گشته است وباد به تو خواهد گفت که وسعتش هم از ستاره ها عبور کرده است
یاس من ! گریه نمی کنم ، من فقط اندوهم را می بارم ! تو هم گریه نکن ، نمی دانم که باد تحمل این همه سنگینی را دارد یا نه !؟
یاس من ! دلتنگ نباش نامه هایم را یک روز باد خواهد آورد !
                      قربانت!
 
 
     دلنوشته ی عبداله سلامت

 


نظرات شما عزیزان:

faeze
ساعت8:40---5 مرداد 1391
سلام دوست من وبلاگت عالیه ممنون بهم سر زدی این متنت واقعا محشر بود بازم ب وبلاگ ما سر بزن موفق باشی بای

شب شکن 
ساعت10:14---3 مرداد 1391
من که می دونم این رو برای کی نوشتی() ولی خودم میام نامه هات رو به دستش می رسونم
خیلی زیبا بود

دوستت دارم این هم یه بوس محکم


آزی
ساعت14:02---1 مرداد 1391
لینک شدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 77415
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1



کدهای جاوا اسکریپت